溏心风暴家好月圆插曲-My Eyes Don't Lie -卫兰

溏心风暴家好月圆插曲-My Eyes Don't Lie,歌词如下:

if rose is green and grass is red
will you remember what i said
baby don't forget before you regret
stuck in my mind
a needle through my head
the light you shine into the night
you take away my fright
and for every time i see you i try
what i try to say is stay with me tonight
for what i really feel inside
my eyes won't let me hide
every time i see you they start to cry
cause this time,my love,it could mean goodbye
don't say goodnight

单击播放按钮-在线试听

下载: 溏心风暴家好月圆插曲-My Eyes Don't Lie -卫兰


谢谢大家踩我的博客,很喜欢家好月圆这部电视,因为插曲而把我给吸引住了,
大家一定要给我留言哦,分享你的感受,同时也可以推荐你的好东西给我,还有你要
找的插曲都可以告诉我,大家都可以帮忙一起找,呵呵~

0 comments:

相关-溏心风暴之家好月圆插曲